Powered by Blogger.

Written By CikSuyKaPaste on Sunday, September 28, 2014 | 2:31 AM


oke, mari kawan² semua.rapat² .jangan malu jangan segan.yang jauh kita rapat²kan yang dekat kita dekat²kan dan yg gemuk kita kecil²kan.Haha.ada puloks lagutue.ngeh².Praktis jerw mana la tahu kot² aku leh jadi promoter.

Gemok.Terlalu sensitif wooh.serius sentitip.Hati orang mana kita nak tahu kan.Adakah korang rasa gemok itu sangat BUROK atau gemok itu COMEL.hehe..bagi aku Comel.Serius orang yang gemok ini comel.PP dorang tembam, cubit best weih.Lau budak confirm merah aku tarik.

oke.cuba korang lepak dekat mall, KLCC, PAVI or KBMALL sekalipun, korang tengok la kebanyakkan capel ni lelaki keding mcm lidi tapi aweks gemok ataupun sebaliknya kan.Pernah kan.[ naseb aku dgn sugardaddy sama²tong drum tp dia dah nak jadi menatang yg buat pukul tong drum tu dah, adakah....? )..Dalam hati aku oh cool habes dia tu sebb xkisah awek dia saiz XXL.


                                                  ha okeh jer..xder senget sebelah pun.




Kenapa lelaki suka perempuan yang gemok.? Tadi aku ckap dkt sugardaddy oke aku nak kurus.Then dia cakap xyah.! aik da plak cm ni.Tau r ak gemok tp selamanya nak gemok.dush² aku cubit² jugak dia ni kan.


ha senyum ...peace!!


orang yang gemuk ni ' AIRBAG ' merata ek.? woik jangan gelak , satg kan aku pun gelak sama.aku xgelak kat orang aku gelak kat diri sendiri sebb aku pun gemok.tau aku sedar diri okeh.!! Airbag tu merujuk kepada lemak yang ketul² la.Keliling badan ada.Safety gila² r lau p mana² dengan orang yang gemuk.

penah dengar ada orang sembang

perempuan A : hehe..laju x aku bawa motor aku ni.
Perempuan B : laju, kau nak mampos ker bawa moto laju².takot aku doh
Perempuan A : xper..aku ada ' AIRBAG '..keselamatan ko terjamin.
Perempuan A & B : hahahaha..sengal..


hahaha..macam sengal entah apa².Tapi orang gemok serius kan mental dia kuat cam hulkhogen.Perempuan yang gemuk sebenarnya seorang Pak Lawak.Kenapa Pak Lawak ? sebb dorang suka menghiburkan orang lain.kekadang kelemahan ( gemuk ) yang dimiliki dijadikan bahan ejekan oleh kawan² tapi bagi orang gemok mereka dah lali dan membuat lawak adalah terapi untuk mempositifkan diri sendiri.Betul x..? yeah sila tepok ramai²...clap clap...


Tapi kenapa lelaki suka perempuan yang berisi/chubby/gemok dari perempuan yang kurus.Apa korang fikir kurus tu cantik ker?Oh no, makcik emo lagi malam ni.Dush² makcik tumbuk² tangan.haha


sebab² utama kenapa lelaki suka perempuan berisi/gemuk/chubby

1- sedap pelok : nak pelok² beli bantal pelok r..suka² hati nak peluk anak orang
2- comel : uih sedap je mata memandang walaupun ada airback merata²
3- menyayangi bf dia sepenuh kolbu, konon cinta mati sebb perempuan yg gemok akan setia memandangkan dia ada kekurangan.


Tapi..............................perempuan kurus xcntik.Korang kat luar sana nak ke jadi tengkorak.Selalu lau sebut perempuan yang kurus mesti menyamakan perempuan tu seperti ' SEKEPING ' punggung xdak.haha.betol kan.Dah sapa suh kurus lagi.Okeh tiru macam saya ni..haha( gelak hingga koyak mulut ).Perempuan² yang terlalu obses dengan berat badan sanggup berlapar menahan lapar semata² ingin kurus.oke cantik ke lau macam ni...

confirm belog aku lepas dah xsuci.Penyakit Anorexia bagi perempuan² yang terlalu kurus.

comel lagi Hantu Mak Limah... :)


Tapi skrg orang yg gemok, jangan malu sebb orang gemok pun boleh berfesyen.Cool apa.Lau kena dengan gaya mmg serius cantik + comel.Mesti orang kurus akan jeles.XCaya ker...


cantik je dia.Mak jeles tau nyah..!!!


So korang nak kata kurus tu cantik ker gemok tu yang comel...?



Kongsi Kepada Kawan Kawan :
Share on FB Tweet Share on G+ Submit to Digg

2 comments:

Malaysia Kiter© 2014-2015. All Rights Reserved. Template By NIHA OWNERS
SARAWAKIAN OWNERS SARAWAKIAN OWNERS SARAWAKIAN OWNERS SARAWAKIAN OWNERS